سلام به همهههههههههههههههه
امروز خیلی شارژم نمیدونم چرا ولی هستم دیگه!!!!
دیگه داریم وارد مرداد میشیم ولی من که از تیر و تعطیلاتش هیچی نفهمیدم
امیدوارم بقیه تعطیلات این جوری نگذره
دیروز کلاس زبان بودم بعد کلاس بابام گیر داده اخه چرا میخوای این کلاس ها رو یاد بگیری
میگه نه من میخوام از نیتت اگاه شم!!!!!!من هم گفتم همین جوری میرم
اخه اگر راستش رو بخوام بگم میترسه!! از این که من بخوام برم کانادا !!!
من هم گفتم فعلا همین جوری تا بعد ببینم چه شود؟
همش به من میگه دنبال مدرک باش  انگار به همین راحتیه من برم بگم به من تافل یا آیلتس میدن
دیروز اخرش به این توافق رسیدیم که من ۳ ترم دیگه بخونم و کتابهای نیو اینتر چنج رو تموم کنم بعد بیفتم تو خط تافل و ...
استادمون یک فرانسوی الاصل هست ومده ایران
یعنی ازدواج کرده و اومده خیلی ماهه
تعجب میکنم که اخه چرا از فرانسه اومده اینجا
یعنی این قدر عاشق بوده؟؟؟؟؟
بابا !!!!!   میبینی عشق چه ها که نمیکنه؟؟؟؟؟؟

چند روز پیش به قدری حالم بد بود که نگو احساس میکردم که هیچ دوستی در این دنیا ندارم اخه اگر واقعیتش را بگم من بیشتر دوستام رو در این کنکور لعنتی از دست دادم بعضی هاشون رفتن شهرستانهای دیگه و بعضی ها هم پشت کنکوری شدن!!
من چند ماه پیش میخواستم برم پیش روان پزشک برای مشاوره یکی رو پیدا کردم بعد ۲ ماه برای ۱ ماه بعد به من وقت داد روز قبل رفتنم منشی دکتر به من زنگ زد و گفت فردا میایید؟ و قیمت را هم گفت . حدس بزنید.....ساعتی ۲۸ هزار تومن ....همون لحظه شوک به من وارد شد و از افسردگی در امدم و فهمیدم از خواص این دکتر اینه که بدون رفتن پیشش و با شنیدن قیمت خوب میشی!!!


سلام
خیلی ناراحتم بچه ها چون یکی از درسهایم را افتادم تازه بگو اخه منو با چند انداخته؟  با ۸
اخه حالا من چه کنم؟؟؟
ولی ۲ خبر خوب هم دارم ریاضی(۱) را ۱۸ و ادبیات را ۲۰ شدم
به هر کی میگم فکر میکنه در دانشگاه هم خر میزنم ولی خدایی هیچ کدام را نخونده بودم
نینا ۳ درس و مریم ۱ درس را مثل من افتادند
الان هم در دانشگاهم دارم میرم التماس اساتید گرامی!!!
بابام مسخرم میکنه میگه ۱ هفته است میری دانشگاه برای التماس تازه دیروز بهم میگه میخوای من برم باهاشون صحبت کنم! البته فکر کنم داشت من را مسخره میکرد!