پیام نور

 

چند روز پیش دانشگاه پیام نور اعلام کرده که انگار میشه اگر در رشته ی دیگری تحصیل میکنید در این دانشگاه هم یک رشته ی دیگر رو بخونید ....یعنی تحصیل دو رشته با هم !!!!!

کسی اطلاعی داره که درسته یا نه؟؟؟؟؟؟

۱۹ یا ۲۰

من چون بیشتر عید رو مسافرت بودم به همین دلیل از تمام دوستانی که بهشون سر نزدم معذرت میخوام

من الان ۲۰ سالمه .....مامانم میگه نه تو ۱۹ سالته ....میگم مامان شما همیشه که من میگفتم ۱۹ سالمه اعتراض میکردید که نه تو ۲۰ سالته حالا که به نفعتون نیست من ۱۹ سالمه؟؟؟؟؟

شاید هم حق با مامانم هستش .....من هنوز هم بچه ام ....من هم میدونم که هنوز کوچولو هستم ولی چه کنم !!!!!!!!!

گاهی ادمی سر ۲راهی قرار میگیره ....نمیدونه چه کنه من هم الان سر ۲راهی هستم بد جوری گیر کردم ....

فعلا دارم درجا میزنم .....

شاید هم زیاد بزرگش کردم ...پس بیایید شما هم به من کمک کنید و همه رو اصلا فراموش کنیم ...اره این جوری بهتره

امسال رو چه جور شروع کردید؟؟؟من که حتی یادم رفت سبزه گره بزنم و اون رو به اب بندازم

حتی یادمه سر سال تحویل نمیدونستم از خدا چی بخوام!!!!!!!

نمیدونم چرا این جوری شدم ...اصلا به زندگی خیلی سرد نگاه میکنم

اخه اون هم با من خیلی خوب نیست ...

یکی از دوستان هم انتقاد کرده بود که بد مینویسی ...چشم ...از این به بعد سعی میکنم بهتر بنویسم