خونه ات کجاست؟؟؟؟

خونه ات کجاست؟؟ تو باغچه!!!
چند تات بچه داری؟؟؟ به تو چه؟؟؟!!!
این شعر رو یادتونه که در دوران خوش کودکی برای هم میخوندیم ؟؟؟
....
به یاد دوران خوش کودکی هممون 5 دقیقه سکوت میکنیم.... 
....
5 دقیقه بعد!!!!
بچه ها شنبه نتیجه ی قطعی رو بهم دانشگاه میده !!!
برام دعا کنید!!!
خیلی میترسم که جواب منفی باشه!!!
در هر صورت شنبه بهتون میگم چی شد؟؟؟

  

راستی خونه ات کجاست؟؟؟؟ تو باغچه؟؟؟؟ مگه تو کرم خاکی هستی که خونه ات تو باغچه است؟؟؟  

۲.۴

سلام

بچه ها دانشگاه تعطیله !!! اصلا نمیدونم چی میشه !!!

فقط میدونم که برای این که یونی من رو بگیره دارم تمام تلاشم رو میکنم !!!

بچه ها برام دعا کنید!! من رو باید بگیره !!! از من بهترو با معلومات ترش رو میخواد پیدا کنه؟؟؟

چند روز پیش رفتم اداره ی مرکزی!! گفت ۱۰ درصد ظرفیت رو میگیریم !!

برای ارشد ۲۴ نفر میگیره  یعنی ۱۰ درصدش میشه ۲.۴ حالا براکتش رو بگیریدمیشه ۲  ... و چون من دومم باید من رو بگیره نه؟؟؟؟  معادله رو حال کردید؟؟؟

برام دعا کنید

معجزه ی زندگیم !!!

سلام

بچه ها نفر دوم ورودیهامون شدم!!! یعنی ممکنه که جز سهمیه ارشد دانشگاه بشم ...باورم نمیشه !!!

برام  دعا کنید دانشگاه من رو به عنوان سهمیه ارشد بگیره !!!!

این اتفاق فقط میتونه یه معجزه باشه!!! فقط یه معجزه!!!

خدایا دوستت دارم !! خیلییییییییییییییییییی!! منو ببخش!