سلام به همهههههههههههههههه
امروز خیلی شارژم نمیدونم چرا ولی هستم دیگه!!!!
دیگه داریم وارد مرداد میشیم ولی من که از تیر و تعطیلاتش هیچی نفهمیدم
امیدوارم بقیه تعطیلات این جوری نگذره
دیروز کلاس زبان بودم بعد کلاس بابام گیر داده اخه چرا میخوای این کلاس ها رو یاد بگیری
میگه نه من میخوام از نیتت اگاه شم!!!!!!من هم گفتم همین جوری میرم
اخه اگر راستش رو بخوام بگم میترسه!! از این که من بخوام برم کانادا !!!
من هم گفتم فعلا همین جوری تا بعد ببینم چه شود؟
همش به من میگه دنبال مدرک باش  انگار به همین راحتیه من برم بگم به من تافل یا آیلتس میدن
دیروز اخرش به این توافق رسیدیم که من ۳ ترم دیگه بخونم و کتابهای نیو اینتر چنج رو تموم کنم بعد بیفتم تو خط تافل و ...
استادمون یک فرانسوی الاصل هست ومده ایران
یعنی ازدواج کرده و اومده خیلی ماهه
تعجب میکنم که اخه چرا از فرانسه اومده اینجا
یعنی این قدر عاشق بوده؟؟؟؟؟
بابا !!!!!   میبینی عشق چه ها که نمیکنه؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر گیلمور چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.amirgilmour.blogsky.com

خیلی زیباست موفق باشی

ماه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ق.ظ http://Aida.blogsky.com

امید وارم موفق باشی. ولی از نظر من با تمام سختی ها و کاستی ها هیچ کجا وطن نمی شه.

باران چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com

سلام
خوبی الناز جان
تو ایران دست کم گرفتی
فکر نمیکنی این جناب استاد فرانسوی عاشق ایران شده و زمین گیر
.................
...........
...
چو ایران مباشد تن من مباد

سلامت شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ http://sansiz.blogsky.com

سلام . خواهر مهربونم . آره عشق خیلی کارهای بزرگتر از اینها رو هم میکنه . ولی کاش همه کسانی که میگن عاشقن . معنی واقعی عشق رو می دونستند .
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
شاد باش و مسرور. یا علی.
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
منتظرتم

پویا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.ARPON.blogfa.com

کانون فرهنگی هنری آثار برتر ونکوور تقدیم می کند:

فراخوان بزرگ شعر و سخن وعکس عاشقانه

از ۱۹ جولای تا ۲۹ جولای

از همهء دوستان و شاعران عزیز دعوت می نمایم تا در مسابقهء شعر و سخن وعکس عاشقانه شرکت نمایند و آثار خود را به عاشقانی از ایران زمین , سرزمین عشق و دوستی عرضه نمایند.

این برنامه به منظور آشنایی هرچه بیشتر همگان با شعر عاشقانه می باشد.

آثار خود را به آدرس Pooya_Hakimifard@yahoo.com ارسال نمایید.

آثار نمونه از طریق این وبلاگ و گروه Persian_Girls_boys به اطلاع خواهد رسید.

منتظرحضور گرم شما هستیم .

برای عضویت در گروه اینجا کلیک کنید.

http://groups.yahoo.com/group/Persian_girls_boys/


آدرس وبلاگ : www.ARPON.blogfa.com


برای هرچه با شکوه تر شدن مسابقه از دوستان خود هم بخواهید شرکت کنند و در گروه عضو شوند.

شرایط :

۱. آثار ارسالی (شعر/عکس/ مطلب/وحتی یک جمله عاشقانه) با موضوع فراخوان به ایمیل (Pooya_hakimifard@yahoo.com) ارسال شوند.

۲. نام و نام خانوادگی خود را به همراه یک قطعه عکس( عکس اختیاری می باشد و دوستانی که تمایل دارند آثار آنها همراه با عکس انها ثبت شود ودیگر دوستان ببینند ارسال نمایند ) ارسال نمایید.

۳.آثار ارسالی شما می بایست برای خود شما باشد اما اگراز جایی می گیرید ذکر منبع الزامیست .

با آرزوی موفقیت

کانون فرهنگی هنری آثار برتر ونکوور

دوست عزیز
لطفا" برای همه’ دوستان ارسال شود
منتظرت هستیم.

رامین دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.cheraraft.blogsky.com

سلام
خوبی الناز جان. خیلی زیبا بود .شاد باش و خوشحال
اگه وقت کردی به منم یه سری بزن

نگار پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام الناز جان از شما سوال دارم : کتاب های نیو اینتر چنج را خواندی راضی بودی؟ اخه من کلاس زبان ثبت نام کردم نمیدانم جایی که کتاب های ترو تو لایو درس میدهند بهتره یا نیو اینتر چنج ؟ کدام موسسه اموزش دیدی؟ اگه ممکنه جواب را به ایمیلم سند کن . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد