۲.۴

سلام

بچه ها دانشگاه تعطیله !!! اصلا نمیدونم چی میشه !!!

فقط میدونم که برای این که یونی من رو بگیره دارم تمام تلاشم رو میکنم !!!

بچه ها برام دعا کنید!! من رو باید بگیره !!! از من بهترو با معلومات ترش رو میخواد پیدا کنه؟؟؟

چند روز پیش رفتم اداره ی مرکزی!! گفت ۱۰ درصد ظرفیت رو میگیریم !!

برای ارشد ۲۴ نفر میگیره  یعنی ۱۰ درصدش میشه ۲.۴ حالا براکتش رو بگیریدمیشه ۲  ... و چون من دومم باید من رو بگیره نه؟؟؟؟  معادله رو حال کردید؟؟؟

برام دعا کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://zimaazma.blogsky.com

سلام . اینجوری که تو نوشتی باید منو بگیره فکر کردم میخوای ازدواج کنی یا اینکه نیرو انتظامی میخواد بگیرتت. به هر حال امیدوارم هر کی و هر جایی که دوست داری تو رو بگیره..... موفق باشی. به من هم سر بزن . خوشحالم میکنی......

ری را جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.hanrira.blogfa.com

نمیدانم به دونه اینکه بشناسمت ایمان دارم بهترین به سمتت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد