قسمت من

سلام

دیروز کلاسهام کلا تموم شد!!!

ولی اونها تموم نشده کلاسهای کنکورم شروع میشه !!!که الان هم شروع شده!!!

راستی دیروز رفتم تمام نمره هام رو گرفتم  !! یکی از استادام گفته بود نگران نباش نمره ات رو خوب میدم

من هم گفتم وقتی نمره ام ۱۸.۷۵ است حتما بهم ۲۰ یا حداقل ۱۹.۵ میده !!! بهم ۱۸.۷۵ داده!!!

دیروز که داشتم میرفتم دانشگاه پیش خودم گفتم که حتما اونهایی که نمیخوام ببینمشون الان دانشگاه نیستن !!‌ساعت ۳ روز ۴شنبه کی دانشگاه میمونه اخه؟؟؟

اتفاقا هیچ کی در دانشگاه نبود و فقط اونا بودن و دقیقا وسط حیاط نشسته بودن!!!

اتفاقا شب هم خواب همون فرد رو دیدم که من باز هم اشکش رو در اوردم !!!

تمام خوابم این بود که بیچاره داره از دست من گریه میکنه !!!!البته یک مقدارش هم از خوشحالی به دست اوردن من بود!!! 

امروز عروسی دعوتم ... باید برم موهام رو درست کنم !!! اصلا حوصله ندارم برم ارایشگاه ولی باید برم !!!

راستی معدل این ترمم شد ۱۷.۳ !!!

برام دست بزنید!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ خیلی جالبی داری.موفق باشی.

اواریست سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
رشته شما چیه؟

با وفا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ

شما دخترای دانشجو تو دوران دانشگاه هزارتا کار میکنید بعدش به پد رو مادرتون میگید درس میخونیم خاک بر سرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد