اشتباه

 خیلی نگرانم

از چیزی که ممکنه اتفاق بیفته!!!البته عقلم میگه نه بابا الناز باز هم قاط زدی ها!!!!چه فکر ها میکنی بشر

ولی عقل خوشگل من من که قاط نزدم باز هم ملیحه از اون فکرها به ذهنش رسید .....البته افکار ملیحه ۹۹در صد اشتباهه (این رو تجربه نشون میده!!!!!)

....................................

الان دلم میخواد برم کوه و  برف بازی کنم ولی هیچ کی با هام نمیاد .....

راستی پول جریمه ام هم جمع نشد واقعا از کمکهای سبزتون تا ابیتون متشکرم .......

 با یه شعر به این پست پایان میدم:

وای از دست این دختره(ملیحه) ......بدجوری داره من رو میکشه

انتخاب واحد

دیروز باز هم روز انتخاب واحد بود ..... قرار بود انتخاب واحد ساعت ۱۳.۳۰ باشه نگو عوض شده و شده ۹.۰۰ من هم که خبر ندارم

ساعت ۹.۳۰ فهمیدم که الان همه دارن انتخاب واحد میکنن

البته قابل ذکر هست که بعضی از بچه ها از من هم بد شانس تر بودن  همون ۱۳ اومدن ...

این نعمت هم  درسهایی رو که برداشتی رو   امضا نمیکنه  ...یا میگه درس پر شده و یا این که تو روزانه ای و درس شبانه رو نمیتونی برداری

یه درس ۴ واحدی ام رو هم که برداشتم میگه ما اصلاحیه زدیم و گفتیم بعدا که این درس یه پیشنیاز جدید داره

اخه مگه قوانین دانشگاه هم این قدر راحت عوض میشه

تازه اخرش هم حرف از نظم میزنن ...خیر سرشون دانشگاه مثلا سراسریه ودولتی ...باز هم انتخاب واحد دانشگاه ازادیها

هر چیه از ما که راحتترن

تازه روزانه و شبانه با هم انتخاب واحد میکنن (از این ترم به بعد) این هم یه قانون جدیده

تازه همه ی این ها یه طرف بعدش بیا و ببین که ۱۳۰۰۰ تومان یعنی معادل ۱۳۰۰۰۰ریال جریمه هم شدی ....این یکی دیگه اخرشه

یعنی از صبح بدشانسی اوردم

منتظر کمکهاتون هستم که من بتونم این جریمه رو بپردازم حساب بانکیم هم ۲۰۶۴۰۵پرشیا هستش

 

 

داماد ۱۰۰و پنجاه میلیونی

دیروز امتحانام تموم شد وای خدای من باورم نمیشه که یه ترم دیگه هم تموم شد .... بعد امتحانا با ملیحه ساعت ۵ رفتیم ناهار بخوریم .....چه ناهاری شد بماند ولی خیلی خوش گذشت ...

تازگی ها  هر وبلاگی میرم داره تعطیل میشه یا حتی تعطیل شده !!!!

شاید هم من خیلی پررو هستم که هنوز تعطیل نکردم وبلاگم رو .....نظرتون چیه ؟؟؟؟

یادتونه که در پست قبلی گفتم یه درسم رو می افتم ....اون رو با نمره ی درخشان ۱۴ پاس شدم ....تبریک یادتون نره!!!!

من الان دارم میرم مهمونی ..مامانم همش میگه که پا شو حاضر شو به همین دلیل هم بیشتر نمیتونم بنویسم .....

راستی تولد بارون جونم رو این جا باز تبریک میگم ....تولدت مبارک!!!!

در مورد عنوان هم چیزی نپرسید اولین عنوانی بود که به ذهنم رسید ....بابا چه ذهن فعال و خلاقی دارم..نه؟؟؟؟