چند روز پیش به قدری حالم بد بود که نگو احساس میکردم که هیچ دوستی در این دنیا ندارم اخه اگر واقعیتش را بگم من بیشتر دوستام رو در این کنکور لعنتی از دست دادم بعضی هاشون رفتن شهرستانهای دیگه و بعضی ها هم پشت کنکوری شدن!!
من چند ماه پیش میخواستم برم پیش روان پزشک برای مشاوره یکی رو پیدا کردم بعد ۲ ماه برای ۱ ماه بعد به من وقت داد روز قبل رفتنم منشی دکتر به من زنگ زد و گفت فردا میایید؟ و قیمت را هم گفت . حدس بزنید.....ساعتی ۲۸ هزار تومن ....همون لحظه شوک به من وارد شد و از افسردگی در امدم و فهمیدم از خواص این دکتر اینه که بدون رفتن پیشش و با شنیدن قیمت خوب میشی!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ق.ظ http://arman004.blogsky.com

سلام به شما . نوشته های جالبی داری . ای ول . اگه از شعر و شاعری خوشت می یاد به من سر بزن . منتظر حظور گرمتون هستم .

سلام دوست عزیز
شعرهای قشنگی نوشته ای
از حضورت در وبلاگم خیلی خوشحال شدم باز هم منتظرت هستم!!!! مثل الناز :-)

منیره چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.hamisheashegh.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
مطلب قشنگی بود
منم آپ هستم
موفق باشی
سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد