امتحاناااااااااااااااااا

سلام دیروز ۲ تا امتحانم رو دادم هر دو تاش رو هم بد دادم ....همش رو هم انداختم تقصیر مامان و بابام ...خب من چه کنم اگه نمیرفتن مسافرت من امتحانم رو خو ب میدادم دیگه ....در هر صورت بی تقصیر نیستن .....نه؟؟؟؟؟

حالا از این ها بگذریم دیروز فهمیدم یکی از بچه های دانشگاه باباش یکی از افراد سرشناس جامعه است ....

این قدر تعجب کردم که نگو ......اخه اصلا بهش نمیاد ....در هز صورت از من بیشتر ملیحه تعجب کرد و میگفت الناز داری اشتباه میکنی گفتم نه بچه ها مطمئنن ....

بچه ها حالا برام دعا کنید من امتحانامو پاس کنم ....اصلا وضعیت روحی به خاطر این امتحانا خیلی خرابه

دنیا

یکی از دوستام اون روز براش اس ام اس اومده بود که برام خیلی جالب بود

"همیشه سعی کن که عاشق کسی بشی که دل بزرگی داشته باشه تا برای وارد شدن به دلش مجبور نشی خودت رو کوچک کنی"

خیلی جمله قشنگیه ....نه؟؟؟؟؟

الان که داشتم این جمله رو تایپ میکردم یاد یه جمله ی دیگه افتادم

"دل من مثل یه دریاست برای همه جا هست که توش شنا کنن"

ولی این جمله رو دوست ندارم خیلی بدم میاد از این جمله!!!!....بدم میاد دیگه چرا نداره  که....

یکی دیگه هم هست:

"با کسی ازدواج نکن که بتونی باهاش زندگی کنی با کسی ازدواج کن که بدون اون نتونی زندگی کنی"

این هم خیلی قشنگه ....ولی برای قصه ها

حالا این ها رو نمیخواستم بگم

اون روز داشتم به دنیاهایی که توش زندگی میکنم فکر میکردم یه دنیایی که با خانواده ام و دوستام هستم که دنیایی واقعی هست

دومی دنیایی مجازیه که شماها توش هستین و دنیایی شیرینه!!!!

ولی سومی دنیایی هست رویایی که شاید هر روز برای فردام نقشه میکشم که از فردا این کارو میکنم ولی دوباره فردا هیچ کدوم رو انجام نمیدم    این دنیا هم شیرینه

شاید یه روز این دنیای اولی و سومی یکی شد ....

 

کریسمس

 

۴شنبه فیلم مکس رو توی دانشگاه اکران کردن!!!!!  ....  با محتواش کاری ندارم .چون نظرها خیلی متفاوته ..ولی کلا فیلم خنده داریه....

من این فیلم رو توی دانشگاه هم دیدم توی سینما هم با خانواده دیدم و تازه به این نتیجه رسیدم که جو دانشجویی چه قدر بیشتر حال میده چون حتی به دود سیگار بازیگرها هم توی دانشگاه میخندیم ولی با خانواده که میری به با مزه ترین صحنه ها هم نمیخندیم!!!!

و این جوری اصلا حال نمیده ....

 

راستی کریسمس هم نزدیکه و ...!!!!....تبریک میگم ..من کلا ژانویه و کریسمس رو خیلی دوست دارم به نظرم خیلی رمانتیکه !!!! در حالی که داره برف میاد و تو کنار شومینه نشستی ...و کادوها هم زیر درخت کریسمس هست وارد سال نو میشی ...خیلی قشنگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟..........تازه شاید بابانوئل هم بیاد!!!!و یک عالمه کادو بیاره!!!!خدا رو چه دیدی ....شاید معجزه شد...نه؟؟؟؟

میدونم که خیلی دیر به دیر اپ میکم ولی اگر شما هم جای من کل ترم درس نخونی الان که ۲ هفته به امتحانا مونده ...خودت رو میکشتی و درس میخوندی دیگه

فقط برام دعا کنید که من این ترم رو همه ی واحدهام رو پاس کنم....هر چند بعیده!!!!!!