من متفاوتم یا بقیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز یک سر رفتم دانشگاه
میدونید تازگیها در مورد همه به نتیجه ای خلاف تفکراتم میرسم نمیدانم من متفاوتم یا بقیه
امروز به مریم هم همین رو گفتم فکر کنم من متفاوتم
میدونی امروز ۲ تا از بچه های دانشگاه را با هم دیدم اصلا فکر نمیکردم چنین ادمی باشه
بد جوری تو ذوق من و دوستام خورد فکر نکنید ازش خوشم میامد ها نه!!!!!!!!!فکر نمیکردم این جوری باشه خودش هم وقتی دید دیدیمش ۱ جوری شد میدونید بچه ی خوبیه از چی تعجب میکنم میدونی؟این که برای همه جانماز اب میکشه!!!!!!!!!!!!!!۱
البته پسر ها ناراحت نشن همشون سر و ته ۱ کرباسند ولی خب دیگه..............

فکر کنم من خیلی +++++++++++++می اندیشم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی اخه دوستام هم مثل من هستند
اونا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما هم نظرتان را بدید من اشتباه فکر میکنم یا اونا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته من مخالف جی اف  و  بی اف   نیستم ولی جلو ی در و داخل دانشگاه را مخالفم

بدون عنوان

سلام
امروز دلم خیلی گرفته چند ساعت پیش فهمیدم یکی از اقوام نزدیکم سکته ی قلبی کرده خیلی ناراحت شدم
تازگیها با دوستام هم میانم خیلی خوب نیست  شیما که اصلا با من حرف نمیزنه البته نه فقط با من با هیچ کدوم از دوستام  سر ۱ موضوع خیلی خنده دار و مسخره همه را از دست خودش عصبانی کرد
تازه امتحانات دانشگاهم هم نزدیکه تازه بابام گفته سعی کن بالای ۱۷ بیاری چون ممکنه رشته ام رو تغییر  بدم و البته تغییر نمیشه گفت باید گفت انصراف چون میخوام برم کانادا
عشقه مکانیکم ولی در مکانیک قبول نشدم
تازه حساب کردم خودم را در امتحانات بکشم به زور ۱۶ بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میدونید درس خوندن در رشته ای که دوست نداری خیلی سخته خیلی.........
ولی مجبورم باید در این جامعه کم کم لیسانس رو داشته باشی  نه؟؟
از چند روز پیش شروع کردم ریاضی خوندم ولی مگه تموم میشه؟ اصلا انگار در مخم نمیره البته امتحانم شنبه است ولی برای کسی که بلد نیست زیاد فرق نمیکند
دیروز رفته بودم چیتگر چقدر شلوغ بود اصلا فکرش رو هم نمیکردم اینقدر شلوغ باشه انگار همه   تهرانی ها ریخته بودند چیتگر
تازه بابام میگفت امروز کسی نمیاد ... البته خودش هم شوک شد

علم و صنعت

سلام
امروز بعد چه قدر کار کردن و ور رفتن با این اینترنت اخر سر کارت افق  باز کرد 
خیلی خوشحال شدم هر کی میخواد وصل شه کارت افق بگیره
راستی ۱ سوال کسی اگر در دانشگاه علم و صنعت میخونه و از دوره های فراگیر و ازادش خبر داره به من هم بگه لطفا