مردم تشنه ی صداقتند

تنها خاطره ام یه عالمه دروغه!!! یه عالمه دروغ!!!‌

یه عالمه بی وفایی !!! یه عالمه بی صداقتی !!

امروز تیتر روزنامه رو میخوندم نوشته بود: مردم تشنه ی صداقتند!!!

راست میگه ... مردم تشنه ی صداقتن .. من هم جز مردم هستم !!!

چرا دنیا پر دروغ شده و همه فکر میکنن که دارن راست میگن و از خودشون راستگو تر وجود نداره !!!

دوست دارم که دوست داشته باشم وجودی رو که شایسته ی دوست داشتنه !! نه تشنه ی دوست داشتن !!

هنوز نیافتم !!!‌

افکار بد  و شیطانی ام همه از بین رفته !! جای همش رو دلسوزی و ترحم گرفته !!!‌

دیگه تنفری توم نیست

یه سوال :::برای  وابسته شدن و دوست داشتن کسی حتما باید رابطه ای بین ۲ نفر وجود داشته باشه !!!!

دارم روی این موضوع تحقیق میکنم !!!

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری مطالب خوبی هم نوشتی
هم اسم هم هستیم
خوشحال میشم پیشم بیای

ری را چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.hanrira.blogfa.com

نه برای وابستگی نیاز به حس ۲ طرفه نیست وابستگی به مرور میره توی خونت مثل مواد میمونه تو هیچ وقت نمیفهمی کی معتاد شدی اما وقتی از مواد دورت میکنند لرزه که به تنت میافته میفهمی معتادی !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد