تجربه ی سنگین

هنوز نمیدونم از رفتارش به خاطر چی ناراحت شدم به خاطر این که من دوم شدم یا به خاطر این که ازش انتظار نداشتم !!!!

نمیدونم .....واقعا نمیدونم.... من میتونم دوم بودنم رو توجیه کنم ولی علت رفتارش رو نمیتونم توجیه کنم ...این رفتار دور از جوانمردی بود !!!اون هم نسبت به من

من که خودت میگی اگه من این توقع رو داشته باشم ارزش درونی تو رو اوردم پایین ....

ولی فکر نمیکنی کارت زشت بود ....فکر نمیکنی فقط من و تو زیر سئوال نرفتیم بلکه خیلی ها ی دیگه که دوستای ما بودن هم زیر سئوال رفتن ....حتی دعواشون شد

میدونی ماجرای ما چه جوریه؟؟من مثل یه دکترم  و تو بیمارم ....تو اومدی از من کمک بخوای که به تو راه چاره نشون بدم ولی بعد خود من رو هم به این چاه می اندازی ....شاید من قرار بود تو رو از یه چاله نجات بدم ولی تو من رو تو یه چاه انداختی !!!! اون هم چاهی که نمیتونم از کسی کمک بخوام !!!!   انگار تو دهنم رو بستی که من نتونم چیزی بگم .....حتی به تو گفتم یه کاری کردی که من تو رو در بایستی قرار بگیرم

شاید حرف دوستم  درست باشه  که میگفت اصلا همتون جنبه ندارید ....اخه من واقعا این انتظار رو از تو نداشتم ....کاش قبلش کمی فکر میکردی

میدونی دلم برای ملیحه میسوزه ....شاید بیشتر از خودم ...... خودش رو خیلی مقصر میدونه !!!!!

نمیدونم چی بگم و چه کنم !!!!!!!!

میدونی چی ادم  میسوزونه ؟؟؟؟ حرفاش !!! خیلی  ادم رو میسوزونه!!!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس کبود دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ق.ظ http://ourlilac.blogsky.com/

سلام ....
من تازه وبلاگ شما رو دیدم....
مثل اینکه شما هم دارین یه جورایی بیان مشکلات می کنین...
کاش می فهمیدم در چه موردی حرف می زنین...
موفق باشین...

یاس سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ق.ظ http://lovelyrose.blogsky.com/

به هر حال امیدوارم موفق باشی !!! اینا همیشه بوده

نا شناس دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ق.ظ http://hosain-karbala.parsiblog.com

سلام
با آرزوی موفقیت برای شما
یه نصیحت
سعی کن به مارت هدف بدی
با من در ارتباط باش
یا علی
خدا حافظ

یک آبی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ

من تازه وبلاگ شما رو دیدم.
خیلی محیط خشک و کسل کننده ای است لصفا شادابی ببخشید . این یک نصیحت دوستانه بود .
با من در ارتباط باش.
خداحافظ.

زیباست!! جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد