این جا کجاست؟؟؟؟؟

سر کلاس بعضی ها باید با ارایش بری ..این جوری حتما (۹۹در ۱۰۰) درس رو پاسی ......

سر کلاس بعضی ها باید بدون ارایش بری حتی اگه کمی موهات هم بیرون باشه بعد کلاس بهت میگه که خانم از جلسه ی بعد موهاتون رو بپوشونید

سر کلاس بعضی ها باید باحال باشی و همش مزه بریزی

سر کلاس بعضی سکوت بهترین کاره ....سعی کن باهاش کاری نداشته باشی که اون هم باهات کاری نداشته باشه !!!

سر کلاس بعضی بعضی چه بری چه نری فرقی نداره مطمئن باش که بالاخره پاسی ..نه حاضر غایب میکنه و نه چیزی ...اصلا نمیدونه کیا میان سر کلاس و کیا نمیان !!!!

بعضی هاشون بعد کلاس ازت میپرسن خانم شما شوهر دارید؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بعضی هاشون بهت عیدی میدن

بعضی هاشون هم همش بهت خیره میشن !!!!!

بعضی هاشون هم بهت قول میدن پاست کنن ولی بعد میری میبینی انداختتت و رفته همون کلاس رو با خودش برات برداشته و این جوری همه ی برنامه هات به هم میریزه!!!!!

بعضی هاشون تو روت نگاه میکنن و بهت میگن که اگه تو نیفتی کی بیفته ....افتادن حق تو است!!!!....

بعضی هاشون.........

بعضی هاشون .......

البته همه ی این ها فقط سر یه نفر نمیاد ولی همه ی این ها رو من از دهان دوستام شنیدم ....که سرشون اومده

واقعا میخوام بدونم این جا کجاست؟؟؟؟؟؟

این جا همون جایی که من به خاطرش خودم رو کشتم تا قبول شدم ؟؟؟؟؟؟  این جا جاییه که من ۴ سالم رو این جا میگذرونم ؟؟؟؟؟ 

این جا کجاست؟؟؟؟

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام. مطلب جالبی بود. دقیقا همین بلا سر همه ما اومده!‌ زور زدیم و از نردبان رفتیم بالا و آخرش فهمیدیم که این نردبان کنار اون دیواری که می خواستیم نبوده!

مهدی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.mmp.blogfa.com

چقدرفاصله هابی روح اند...؟

سهیل پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام الناز جان . خوبی ؟ تا حالا نیومده بودم وبلاگت . عالی بود . امیدوارم همیشه شاد باشی و در کارات هم موفق . منم به روزم . خوشحالم می کنی بی یای و برام یادگاری بذاری . مرسی . منتظرت می مونم

ژوزف پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ب.ظ http://selfmadeboy.blogsky.com

سلام ..

آره من هم به همین درد مبتلام ...

همینه دیگه ..

با پیشم ...

همبشه منتظر ..

پسر خود ساخته

یاس پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ

نمی دونم ... این ضرب المثل که می گه شاهنامه آخرش خوبه ... نمی دونم ربطی داره یا نه ... اما آخرش خوبه عزیزم !
... زندگی همین چیزاس !

محمد(مسافر همیشگی) شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.daram-az-to-minevisam2.blogsky.com

سلام و ممنونم از اینکه به من سر زدی
ببین اگه منطورت اینه که دانشگاه چه جور جایه ؟؟؟؟!!!!
باید بهت بگم که دانشگاه مزخرفترین جای دنیاست که من تا حالا دیدم
ولی چاره ای ندارم جز اینکه اینو به آخر برسونم تا شرش از سرم کنده بشه
اگه به خاطر مامانم نبود عمرا پامو اونجا میذاشتم
در هر حال خیلی ازش بدم میاد
تو این ۳ سال دارم خفه میشم
بی خیال بابا
تا بعد یا حق

مانی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.jazire.co.sr

سلام
خیلی زیباست
موفق باشین
بای...

[ بدون نام ] جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ http://bood.co.sr

هرچی آرزوی خوبه ، مال تو هرچی که خاطره داریم ، مال من اون روزای عاشقونه ، مال تو این شبای بی قراری ، مال من منم و حسرت باتو ، ما شدن تویی و بدون من رها شدن آخر غربت دنیاست مگه نه ؟ اول دوراهی آشنا شدن تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود دل تو شکسته بود ، همه ی قصه همین بود می تونستم باتو باشم ، مثل سایه مثل رویا اما بیدارم و بی تو ، مثل تو تنهای تنها

مریم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ

عالی

ری را چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.hanrira.blogfa.com

خیلی اتفاقی بر حسب سرچ کردن نام الناز به اینجا رسیدم و نوع نوشتن ات مرا وادار کرد که برم و از اول بخوانم و همین کار را دارم میکنم !خوشحالم از آمدنم به اینجا چرا ؟ نمیدانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد