دلم شکسته ....

 

خسته ام....این خستگی رو دارم توی تک تک سلول هام حس میکنم خیلی خسته ام .... از این شهر ....از مردمش....از همه ....از این اسمون سیاه....از این مردم عصبی.....از ترافیک.....از همه چی خسته ام ....ولی از این ها دلم نشکسته ....

ولی چند نفر دلم رو امروز بد جوری شکوندن.....ادمهایی که امروز داشتم به هلیا میگفتم که سرشون شاید به تنشون ن ارزه!!

شاید کسانی که یه موقعی براشون خیلی کارها میکردم شاید خیلی چیزها رو به خاطرشون حتی امروز حاضر بودم از دست بدم ...

ولی انگار نه ..اونها ارزشش رو ندارن....الناز قوی باش و سرت رو بگیر بالا و راهت رو برو!!!! .... 

کسانی که وقتی کارت دارن دنبالت هستند و الناز جون الناز جون میکنن ولی مواقع دیگه .....

حتی یه بار از دهن یکیشون شنیدم که داشت میگفت اره دودرشون کردیم....البته نمیدونه من این رو میدونم ....میدونی تازه از هفته ی دیگه است که داره بازی شروع میشه!!!!!

نمیدونم چی فکر میکنن که دارن با یه خر حرف میزنن؟؟....نه...من میفهمم  ..همه حرکاتشون رو زیر نظر دارم شاید حتی خودشون هم ظاهر هم رو شناختن!!!!!! چون علی رغم ظاهری ساده گاهی باطن یه نفر خیلی خرابه و با نگاهش مثل این الودگی هوا تا عمق وجود ادمی رو خسته میکنه!!!!!

حداقل من بدی طرف رو توی چشماش میگم ..یا اگه ازش ناراحت بشم اون رو میگم ....اهل تظاهر نیستم .......گاهی خدا بدجوری در و تخته رو به هم جور میکنه

جالب میدونی چیه که من مطمئنم که تا ۳ سال دیگه اصلا دیگه همدیگر رو نمیشناسن شاید ...شاید اگه بتونن سالی ۱ بار بخوان همدیگر رو ببینن!!!!

خلاصه خیلی از این ادم ها بدم میاد...

نظرات 13 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ب.ظ http://esmi.blogsky.com

اره منم از خیلی از این ادم ها بدم میاد...
ممنونم که به درد دل من هم اشاره کردی
راستی اگه دویت داشتی لینک منو بزار تو بلوگت من که گذاشتم
بای

سارا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ب.ظ http://bookwarm.persianblog.com

سلام
من بلاگ نویسی رو کنار گذاشتم فکر کردم دوستای خوبم باید اینو بدونن. از اینکه این مدت باهام بودین ممنون.و... همیشه به یادتون هستم!

پارسا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ق.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام الناز عزیز
خوبی دوست دوست داشتنی.
مطلبت رو خوندم مطلب قبلیت رو هم همینطور. هر دو زیبا و پر از احساس بودن. می دونی الناز جان این دغل دوستان که می بینی در همه جا و در هر لباسی پیدا می شن و متاسفانه موجودات کمیابی هم نیستن! من خودم از این دست ادما دیدم. به خاطر همینه که هر کی زود دست دوستی به طرفم دراز می کنه همیشه با تردید بهش نگاه می کنم. شاید اخلاق خوبی نباشه ولی از ترس همین دغل دوستان است که می بینی. راستی میلاد امام رضا رو تبریک می گم.
خوش باشی و مانند همیشه گل.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ http://bood.blogsky.com

ای پر از عاطفه در قحط محبت با من
کاش می شد بگشایی سر صحبت با من
هیچ کس نیست که تقسیم کند در اینجا
درد بی برگی و تنهایی و غربت با من
خواستم پر زنم با تو به معراج خیال
آسمان دور شد از روی حسادت با من
از خروشانی امواج نگاهت ، دیریست
باد نگشوده لبش را به حکایت با من
بعد از این شور غزلهای شکوفا با تو
بعد از این مرثیه و غربت و حسرت با من
گرچه کوچیدی از این باغ ولی خواهد ماند
داغ چشمان تو تا روز قیامت با من

باران پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com

دوستان عزیز من
سلام
نمیدونم بعد از من کی می خواد این نظر بخونه اما رفقا همه بر این نظر بودن که عجب ادم های بدی یا اره اینطور ادم ها همه جا هستن میدونید رفقا من دارم فکر می کنم این ادم ها از کجا اومدن خوب یا پدر من هستن یا برادرم یا دائی یا خاله یا رفیق بلاخره از ما هستن و خود ما هستیم شاید اگه خوب به خودمون هم نگاه کنیم اینطور باشیم.
من تنها میتونم بگم برای همه دعا کنید برای تمام دل ها برای شفای مرض های روحی که اینطور دامن همه رو گرفته دعا کنید.
مخلص همه رفقای عزیز
باران

باران س جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ب.ظ

ای بابا....
بگذر الناز جونم........گفتنش راحت نیست.......ولی سعی کن به چیزهای خوبی که داری فکر کنی.....تا از فکر کردن به این نامردی ها تا حدودی خلاص بشی...........منم همین جوری می کنم...اگرچه اکثرا ناموفقم!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!
خودتو نخور عزیزم.........

آقا مهدی گل گلاب یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ق.ظ http://dey66.blogsky.com

خسته نباشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عاشق تر از من چه کسی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.khiyali.blogfa.com

اگه یه روز چشات پر از اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم .... ولی قول می دم که پا به پات گریه کنم...
با سلام خدمت دوست عزیزم...
واقعا زیباست...
به کلبه من هم سر بزن...
شاد باشی....

عاشق تر از من چه کسی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.khiyali.blogfa.com

اگه یه روز چشات پر از اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم .... ولی قول می دم که پا به پات گریه کنم...
با سلام خدمت دوست عزیزم...
واقعا زیباست...
به کلبه من هم سر بزن...
شاد باشی....

باران س دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ

باز شدن پنجره ها به روی هم حماقت نیست.....تجربه ای که با گذشت زمان تبدیل به یه جواهر ناب میشه.......پس منتظر باز شدن هزاران پنجره ی دیگه هم باش....رسم زندگی همینه دوستم!

باران س چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

شب یلدات مبارک!

آقا مهدی شیک ناب جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://dey66.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟‌چه خبرا پس به روز نکردی که . اون هفته بهت گفتم خسته نباشی اما جوابم همین بود
میدونی چرا؟‌چون اصلا دوست ندارم به همچین جور آدمایی فکر کنم.

حسن دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.gip30.blogfa.com

درود
خستو دربه در شهر غمم
شبم از هرچی شبه سیاه تره
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد