شهر ما

واقعا شرمنده ی همه هستم که از کیه بهشون سر نزدم اخه کارتم تموم شده بود و....

وحشتناک سرما خوردم اصلا الان هم نمیتونم زیاد بنویسم  ....

خیلی از دوستان که دیگه اصلا ما رو فراموش کردن و اصلا دیگه بهم سر نمیزنن.....خیلی بی معرفتن!!!!!!

اول از همه باید یادی از شهدای حادثه ی دلخراش سقوط هواپیما کنم ...خیلی ناراحت کننده است ولی ...

تا وقتی که هواپیماهای ۲۰ و ۳۰ ساله در حال پرواز بالای سرمون هستن هر ان ممکنه یکیشون بیاد تو خونمون ....اگر اومد خونتون اصلا تعجب نکنید!!!!

....سرماخورگی از یه طرف ..الودگی هوا از طرف دیگه .....سرماخوردگی هم من رو نکشه این الودگی من رو میکشه میدونم!!!!!!

خسته شدم از این شهر .....دیروز به خاطر الودگی هوا داشتم  از سردرد میمردم.....

نظرات 4 + ارسال نظر
دفتر عشق یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلامم...

باران س یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:35 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogfa.com

خیلی دپرس نبودیم از اون طرف که هواپیما اونجوری شد(یکی از سرنشیناش یه زمانی دوست صمیمی برادرم بود!)و از یه طرف دیگه هم این آلودگی هم روی اعصابه.......سردرد که حالت خوبشه!.......
خوبی تو؟

مهدی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام نرگس جون خوبی؟
من که همیشه میام اینجا یعنی به همه سر میزنم
راستی تهران هستی؟ . امیدوارم زودتر سرماخوردگیت خوب بشه
قربونت

مهدی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:41 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

راستی ببخشید اونجا میخاستم بگم الناز جون
تنبیه میکنم خودمو
الناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونالناز جونرر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد