fashion

میدونید از کیه میخوام بیام اپ کنم ولی وقت نمیشه؟؟؟

از یه طرف دانشگاه و از یه طرف خونه وحشتناک وقتم رو پر کرده!!! اساتید گرامی که فقط دارن ضد حال میزنن و مرتب تهدید میکنن که میندازیمتون

اون روز یکیشون اومده کلاس حل تمرین گذاشته و ما هم لطف کردیم رفتیم سر کلاس ... گیر داده که شما ها چرا سئوال ندارید؟؟؟ میگم اخه ادم وقتی تمرینی حل نکرده اخه چه سئوالی داره؟؟؟ خب نداره دیگه!!!! اون هم گفت من از این که یکیتون رو هم قبول نکنم هیچ ابایی ندارم .......من در این موقع بود که غش کردم چون فهمیدم که  این درس رو هم افتادم

.................................

بچه که بودم همیشه فکر میکردم همیشه هر چی هدیه بزرگتر باشه ادم بیشتر خوشحال میشه .. یه جورهایی همه چیز رو در گران قیمت بودن هدیه خلاصه میکردم ... ولی الان این جوری نیست گاهی فقط یه تبریک به قدری به دل ادم میشینه که ادم ارزش مادی از یادش میره !!!! این رو تو بچگی مامانم همیشه بهم میگفت ولی من میگفتم مگه میشه؟؟؟؟؟

.............................

تازگی ها فکر میکنم میبینم پولدار بودن شخص در میان عده ای از دوستان میتونه چه قدر اون رو محبوب کنه!!! گاهی خود فرد متوجه نمیشه ولی اطرافیان خیلی راحت متوجه میشن که چه قدر طرف خودش رو میچسبونه!!!! چه قدر از این افراد بدم میاد !!!!!

متنفرم!!!ولی همیشه هستن !!!!حتی گاهی دل بقیه رو هم میشکونن تا به اون فرد نزدیکتر شن!!!

ولی مگه دوستی اینه؟؟؟؟؟اینه که تو رو تا در خونه برسونه بعد هم صبح ها بیاد دنبالت ؟؟؟؟؟؟ شاید اینه ... یا شاید بهتره که این باشه!!

نمیدونم حتما عقل من نمیرسه میدونی چرا اخه دندون عقلم رو کشیدم ...

دیروز احساس تنفر از نیلو بود که تمام وجودم رو پر کرد به خاطر اون رفتار زشتش ..... شاید کسی ندید یا نشنید ولی من که دیدم من که شنیدم ..

خیلی دوست دارم فلسفه ی زندگی اش رو بدونم ولی فلسفه ی ادمهایی چون او چی میتونه باشه؟؟؟؟؟حتما fashion!!!!!!!

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ب.ظ http://bookwarm.persianblog.com

سلام!
من یه جمله ی معروف تکراری بلدم که همه ی دوستام دیگه از شنیدنش حالشون بد میشه: اینها همه اسمش زندگی است!

آقا مهدی گل گلاب چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام عزیزم .خوبی؟
چطوری سلامتی؟
راستی الناز چی هدیه گرفتی تولد؟
امیدوارم دیگه درسی رو نیفتی(نیششششششششششش)
خب قربونت

پارسا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام الناز عزیز
خب الناز خانوم می بینم که توی وبلاگ نوشتن دارین صاحب سبک می شین. افرین.
مطالب کوتاه و خواندنی خیلی به دل میشینه. خصوصا با قلم زیبا و بی تکلف شما.
برات ارزوی موفقیت دارم. راستی من آپ نکردم. ولی پریشب توی حرم امام رضا یه اتفاق عجیب افتاده که اگه وقت آپ پیدا کردم در موردش می نویسم.
یا حق

صبا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

الناز جان کاش هم بغض این سکوت رو پیدا می کردم....
دلم گرفته است...
مدتهاست که دلم گرفته است....
باران هم فقط ئعده ای بود بی حاصل ...
علاج زخم هایم نشد!!!

باران س شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogfa.com

آخ الناز جونم تو که خیلی توپت پره....بهت حق می دم و کاملا حست رو درک می کنم...دوروبرم زیاد دیدم از این کنه های چتر باز!!!!!(البته نه که بگم پولدارم نه..یعنی کارشون یه جوری پیشت گیره!) ببخش این اصطلاحو می گم ولی خوب.........
بی خیال فلسفه ی زندگی اکثر آدم ها روی سطح آبه نه عمقش........اینجوریه که می گن خونشو رو آب ساخته چون هیچ وقت پایدار نیستن.....بذار برن...می دونی اگه یه چیز منطقی از کسی دیدیو خواستی که بره و موندنی نشه یا اگه کسی رفت بدون لیاقت موندن نداشته!......
یه چیز دیگه به هر کسی اندازه ی ظرفیتش بها بده....این جمله رو من ۱۰۰ بار از دیگران خنجر خوردم تا یاد گرفتم!
الان نگو تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره...
دوستی که من این همه واسش مرثیه سرایی راه انداختم دوست نبود.....رفیق بود.......کسی بود که باهاش گریه کرده بودم!....این خیلی پرمعناست ولی.......

آقا مهدی گل گلاب یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام به روز کننننننننننننننننننننن
زودترررررررررررررررررررررررررررررررررر
زودددددددددددددددددددددد

اقا مهدی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ق.ظ http://bood.blogsky.com

رفتی ولی انگشترت مونده تو دستم یادگار
اون لحظه طلایی رو دیگه بخاطرت نیار
رفتی که وعده های تو یکی یکی فنا بشن
آهسته بله گفتن و جواب سر بالا بسن
بزار برای دل من دنیا به آخر برسه
بزار کبوترهای عشق از لونشون رها بشن
دو تا دلی که از طلا برای تو ساخته بودم
دیدی که روی گردنت به شادی انداخته بودم
مروارید های اشک من میریخت به زیر پای تو
تو این قمار لعنتی از اولش باخته بودم

باران س پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

نمی دونم که واقعا کیه اما هرکی هست فعلا داره بازی می کنه!...بالاخره رو میشه...تو خودت خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی شکرانی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام هنوز به روز نکردی؟‌

نوید ||‌ پسر جنوب و پشت کنکوری || شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

سلام الناز خانوم خوبی ؟‌ چه خبر .. خوش میگذره ؟‌ بابا مشغله !!!‌ زیاد سخت نگیر چون هرجور بگیری همونجور هم میگذره ... از این حرفا : به خدا نگو چه مشکل بزرگی دارم به مشکلات بگو خدای بزرگی دارم ... حال میکنی چه بچه با خدایی هستم !! به روز کردم یه سری به من بزن .. منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌ پسر جنوب و پشت کنکوری ||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد