عشق؟؟؟؟؟؟

گاهی این دختر ها کارهایی میکنن که هر چی دختره زیر سئوال میبرن
نمیدونم یه پسر به عنوان یه دوست برای یه دختر چه قدر مگه ارزش داره که دین و ایمان و همه رو و از همه مهمتر شخصیتش رو زیر سئوال میبره....
واقعا نمیدونم البته همین طور یه دختر برای یه پسر  فرقی نمیکنه
اتفاقا الان داشتم به ملیحه میگفتم که فکر کنم ما خیلی از ملت و جامعه و ... عقبیم یا نمیدونم جامعه رو فساد برداشته
دقیقا دیروز توی وبلاگ یکی از بچه ها از روابط دختر و پسر نوشته بود خود من گفتم خیلی تند رفتی ولی امروز میگم واقعا جامعه رو فساد برداشته.....
باز پسرها از اول یه سری رفتار ها رو داشتن و الان که میبینی دیگه میگی نرماله....ولی این دخترها از اون ها هم بدتر شدن....
بعد هم که این جا مینویسی عشق و غیره همش دروغه همه میگن نه.....و اعتراض میکنن
اگر عشق اینه که من دارم توی این جامعه میبینم همون بهتر که من عاشق نشدم و اصلا هم عاشق نشم .....
ادم عارش میشه از عاشق شدن.....
نمیدونم عشق رو از سر و کول هم بالا رفتن میدونن؟؟؟؟؟
.....................
...................................
........
بگو اخه به تو چه ؟؟؟؟ خودشون میدونن دیگه 
دختره راضی پسره راضی ....به من این وسط چی میشه نمیدونم..... 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:22 ب.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

اولمممممممممممممم

مهدی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ب.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام. امروز وااقعاْ به مطلب خوبی اشاره کردی. موافقم. بابا عشقا همش الکی شدهههههههههه.
نباید که همه زندگیتو رو عشقت بزرای دیگه...
راستی راجب اون ماجراهه...
من و فرشاد باهم دوستیم........
نه معرفی نکردم چون منو میکشت...
خوش باشی و سلامت

سارا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ http://ghbekhali.blogsky.com

سلام!
من که خیلی کله شقم یا به قول بچه ها اگه رو دنده ی لج بیفتم٬ دیگه بلند نمیشم! به هر حال دیروز رفتم اون جلسه هه! ولی حالا واسه گل روی شما هم که شده دیگه میرم سر درسم! راستی درباره ی فضولی خونواده ات: از فضولی همکلاسیا مطمئنا بدتر نیست!

پارسا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام الناز عزیز
جانا سخن از زبان ما می گویی.
من هی به مامانم میگم که دخترای این دوره زمونه از پسرا بدتر شدن مامان قبول نمی کنه .باید یه روز بیارمش اینجا تا ببینه که یه دختر داره همچین حرفی می زنه.
الناز جان دیگه توی این دور و زمونه ای که عشق رو با الف می نویسن از این بیشتر هم نمیشه توقع داشت.
ولی قدر خودت رو بدون. خوشحالم که وبلاگ کسی می ام که اینقدر فهمیده است.
موفق باشی خوب من

حنین شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ http://hanin.persianblog.com

می دونی الناز جون هر آدمی عشق رو یه جور تعریف می کنه....این آدمایی که میبینی و حرصشم می خوری تعریفشون از عشق همین قدر سطحی و الکی که تو گفتی اینا بیشتر از عشق سو استفاده می کنن....ولی خیالت راحت عشق واقعی هیچ کدوم از اینا نیست...(چشمک)

باران س شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogsky.com

ای بابا...عشق.....اگه پیدا کردی به منم بگو خدا رو به خاطر رویت این معجزه شکر کنم.....عشق یعنی پاکی٬حریم٬نجابت و خیلی چیزای دیگه که ۹۰٪ آدم های این جامعه نمی دونن چیه........
گاهی اوقات دخترپسرها رو که نگاه می کنم حس می کنم همه چیز تو وجودشون هست الا اون ((آن))......
الناز عزیزم از دلداریت ممنونم.......
می بینی اینجا هم......خیلی مسخرست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد