دیروز انتخاب واحد داشتم به قول مریم انگار در دانشگاه طوفان کاترینا اومده بود همه جا بنایی بود به زور ۱۸ واحد گرفتم هر چی عمومی برمیداشتم میگفتن بسته شده و یکی دیگه انتخاب کن   دیگه چیزی نمونده بود دیوونه بشم!!
دیروز مریم با خودش ماشین اورده بود نیلو هم فقط دور مریم میپلکید (کلا این جوریه که هر کی بیشتر بهش برسه دور اون افتابی میشه متاسفانه مریم ولی این رو نمیفهمه البته دختر خوبیه ولی یکی از خصوصیاتش هم اینه کلا هر جا مفت باشه اون جا تلپه!!!)
اصلا حوصله ندارم مهر شروع بشه و برم دانشگاه !!! واقعا خسته ام
متاسفانه  (از نظر من)‌دفتری که فکر میکردم ان را بسته ام  چند روز پیش فهمیدم هنوزم بازه نمیدونم چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و در این مورد از کسی هم نمیتونم کمک بخوام چون مثلا ملیحه میگه این خوبه !!‌ و اگر الان اینجا بود به من میگفت متاسفانه  نه.خوشبختانه !!!!!!!!!!!!!! تازه اون روز به من میگه تو عرضه ی این کارها رو نداری !!!  فکر میکنم مامانم هم این طور فکر میکنه یعنی مثل ملیحه
تازه میدونید بدی این ترم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید با استاد دیوونه ی زبان سی دوباره کلاس بگیرم چون ترم پیش افتادم ........فکر این که دوباره باید قیافه اش رو ببینم مو رو  روی بدنم سیخ میکنه . ........
راستی یادتونه در مورد زهرا نوشته بودم که در کنکور سراسری قبول نشده بود اره؟؟؟
زهرا ازاد قبول شده حالا منتظرم خودش  بزنگه(زنگ بزنه)    چون میشناسمش که دیگه زنگ میزنه......................................................
صبح با سمیه رفتم بیرون گفتم بیا بعد از انجام کارهامون بریم ورزشگاه  اون هم پایه است گفت باشه  یک سال دارم میرم این ورزشگاه هیچ وقت قیافه ام رو چک نمیکرد من هم گفتم بیا با کارت مامانم میریم اون هم گفت باشه رفتیم اخه بگو ۱ سال گفتن برید تو امروز بهم میگه پنجره رو بده پایین میخوام کارتها رو ببینم من که اصلا رنگم پرید خلاصه فهمید هم ۲ هزار تومان کارت مهمان خریدم هم کارت مامانم رو گرفت حالا باید بیفتم دنبال کارت مامانم  !!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.aygon.blogsky.com

سلام عزیز وب سایتت واقعا عالی بو موفق باشی در پناه حق

پارسا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام الناز عزیز
وای نمی دونم چرا اینجوری میشه. تا حالا دو بار اومدم وبلاگت رو بخونم. تا به توفان کاترینا رسیدم؛ سیستم ری استادت میکنه!! فکر کنم از اثرات همون کاترینا خانومه؛ نمی دونم چرا این آمریکا یی ها اسم توفان هاشون رو از اسامیه دخترا انتخاب میکنن؛ آخه می گن یه توفان دیگه هم میخواد بیاد که اسمش رو گذاشتن اوفلیا!!!
خب توفان خانوم؛ ببخشید؛ الناز خانوم!! حالا دیگه اینقدر تابستون بهتون خوش گذشته که زورتون میاد برید سر کلاس!!
الناز شما خجالت نمی کشی میای توی این وبلاگی که این همه خواننده داره؛ میگی من مشروط شدم!!
دیگه نبینم تکرار بشه؛ ما مان بزرگم میگه آدم وقتی یه کار بدی میکنه نباید به همه بگه که من این کار بد رو کردم؛ چون قبح و زشتی اون کار پیشش شکسته میشه و ممکنه یه بار دیگه هم همون کار رو بکنه!! پس شما هم که مشروط شدی پیش خودت بمونه؛ و الا مشروط شدن برات عادی میشه و هر ترم از ۱۸ واحد مثلا ۱۶ واحدش رو مشروط میشی!! به امید آن روز!!( چشمک: شوخی بود)
راستی من الان رفتم توی قرنطینه درس خوندن و به شدت دارم خر خونی می کنم که ای بسا دکترا قبول شم. واین دیر آپ کردن هم به همین علت بود .
در ضمن یه تشکر درست و حسابی هم از شما بکنم که اون سایت رو به من معرفی کردی و من تونستم لینک دوستام از جمله شما رو توی وبلاگم بذارم. یه دنیا ممنونم عزیزم/
موفق باشی

محمود پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ http://nooshdaroo.blogsky.com

سلام الناز خانم .. به ما سر نمیزنی دیگه ؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

باران س پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogsky.com

سلام الناز جون.......
آره معلومه که رشتمو دوست دارم..من عاشق زبانم.....متاسفم که سراسری اونی که می خواستم نشد و خوشحالم به خاطر آزاد که تهرانم........
می دونی ولی خوب خیلی دلهره دارم...خیلی زیاد که اینجا هم دوباره از دوست جماعت نارو بخورم......
به خاطر همینم تصمیم گرفتم با کسی صمیمی نشم

مهدی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام. خیلی خوشحالم و ممنون میگم از اینکه به خونه من اومدی
راستی امیدوارم با استاد دیوونت بتونی درستو رد کنی چون معمولاْ درسایی رو که مشکل دارین بخاطر معلم یا استادهاشونه!!
به روز کردم. حوش باشی و سلامت
منتظر قدم سبزت هستم

فرام جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ق.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام ..امان از دست داستانهای تمام نشدنی شما دخترا ..بعدشم اینکه مامانت چه گناهی کرده بود کارتشو ....شاد باشی ...راستی اینقدر واسه دانشگاه حرص نخور ما هم خیلی خوردیم ولی آخرش پشیمون میشی

حنین یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ http://hanin.persianblog.com

سلام خانم عصبانی...به سلامتی دانشجوی ترم ۳ شدین؟مبارک ها...سر چیزای الکی ام به خط خطیه اعصابت اضافه نکن(چشمک)....

پولستان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ق.ظ http://pooolestan.blogsky.com

دوست عزیز سلام وبلاگ زیبا و خوبی داری. زندگی همه آدمها احتیاج به پول داره و چه بهتر پولی که از راه حلال بدیت بیاد.
شما میتونید از طریق یک سیستم ایرانی که کاملاً معروف شده و کاملاً مورد اعتماده برای شرکت بازاریابی کنید.
مزایای عضویت ویژه در ایران بین:

الف) ایران بین در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب فروشی فارسی را دارا می باشد به گونه ای که مخاطبین می توانند براحتی از طریق طبقه بندی موضوعی کتب ارائه شده و یا جستجوی کلمات کلیدی، کتاب مورد نظرشان را بیابند و اطلاعات کاملی از کتاب به همراه عکس روی جلد کتاب و چکیده آن را مشاهده نمایند. قدر مسلم این موضوع تصمیم گیری را بسیار راحتتر می کند.
ب) ایران بین کتب فارسی را به قیمت پشت جلد به مصرف کنندگان عرضه می کند.البته در صورتیکه مشتریان به عضویت ویژه سایت درآیند حتی می توانند کتابها را زیر قیمت پشت جلد و بدون پرداخت هزینه ارسال دریافت کنند.(البته به استثنای هموطنان خارج از کشور).
ج) ایران بین بزرگترین بانک اطلاعات کتب فروشی خارجی را که در نوع خود بی نظیر است(30 میلیون عنوان) در اختیار دارد. کاربران متقاضی کتب خارجی می توانند تقریبا هر کتابی را که نیاز داشته باشند از این طریق تهیه نمایند.
د) ایران بین 6 هزار عنوان کتاب خارجی را با دلار حداکثر 220 تومان و تحویل دو روز کاری به متقاضیان عرضه می کند.
ه)ایران بین هزاران نسخه کتاب دیجیتال خارجی(e-books) را برای فروش و تحویل سه روز کاری در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
و) ایران بین با استفاده از کادری مجرب همه روزه بخش قابل توجهی از کتب منتشر شده در کشور را پس از چکیده نویسی روی سایت قرار می دهد. ز) ایران بین با راه انداری یک خبرگزاری کتاب در کنار بخش تجاری سایت، سعی کرده است کلیه علاقه مندان را در جریان اخبار و اطلاعات حوزه نشر ایران قرار دهد و نیازهای اطلاعاتی شما را در این زمینه برآورده نماید.
ح) ایران بین با توجه به عدم گسترش استفاده از کارتهای اعتباری در کشور، با ارائه کارت خرید ایران بین سعی کرده است خرید را برای کاربران(بویژه هموطنان شهرستانی) آسان نماید.
ط) ایران بین با برقراری ارتباط با سرورهای امن و استاندارد در دنیا، امکان خرید مستقیم با مستر کارت و ویزا کارت را از سایت برای هموطنان خارج از کشور فراهم کرده است (شما با عضویت در این سایت میتوانید کلیه محصولات خارجی در کلیه سایتهای جهان را نیز از طریق این سایت سفارش دهید و انها را در منزل خود دریافت کنید ( چه این سایتها محصولات خود را به ایران بفرستند و یا فقط مثلا برای امریکا باشد و همچنین میتوانید از این سایت کارتهای اعتباری بین المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت را تهیه کنید
ظ)تسهیلات جانبی سایت :فروش کارت اینترنت و تلفن، فروش انواع CD و DVD (شامل فیلم، موسیقی، نرم افزارهای آموزشی و انواع نرم افزارهای کاربردی)، فروش و پذیرش نشریات کشور و پیش فروش کتابهای در دست انتشار از مهمترین تسهیلات جانبی سایت به شمار می اید

در ضمن این شرکت دارای بیش از 2 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش کتب ایرانی و خارجی و ارائه کارت اعتباری اریا را می باشد شما میتوانید برای اشنایی بیشتر به خود شرکت نیز مراجعه کنید.

بقیه مطالب رو در بلاگ زیر بخونید:
www.pooolestan.blogsky.com
وقت رو هدر ندید که فردا دیره...

سعید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ

.سلام خیلی قشنگ بودمنتظر مطا لب زیبات هستم. به منم سر بزن .بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد