چند روز پیش مطلبی نوشته بودم در مورد این که بچه ها در وبلاگشان فقط غمهاشون رو مینویسند و یکی از دوستان گفته بود ادم شادیهاش رو به همه میگه ولی شریک غم کم پیدا میشه شاید درست باشه و شریک غم خیلی کم پیدا شه ولی من گاهی شریک شادی رو هم برای خودم کم پیدا میکنم این دیگه اخرشه نه؟؟؟؟؟؟؟

خیلی بده ادم برای شادی هاش هم شریک پیدا نکنه

این همین جوری الان به مغزم خطور کرد

امروز اخر به این نتیجه (دیگه100 % )رسیدم  که من با بقیه متفاوتم 

نمیدونم این یک تفاوت مثبت و خوبه یا بد

ولی میدونم این تفاوت در طرز تفکر و اخلاقم سبب میشه و شده که مشکلات زیاد برام پیدا بشه و شاید هم شده

شاید هم این طوری بهتره   ولی اصلا  گاهی به این خاطر افسردگی گرفتم

شاید الان بپرسید یعنی چه جوری ام؟

 تفکرم و عقایدم شاید با خیلی از دخترهای الان متفاوت باشه یعنی هست

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ق.ظ http://kaviresheni.blogsky.com

متفاوت بودن افسردگی چه کلمات بدی )))):

مهدی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ق.ظ http://mmp.blogsky.com

من پذیرفتم شکســــــــت خویش را پندهای عقل دور اندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد اشنه دیوانه است

میروم از رفتن من باش شــــــــــــاد از عذاب دیدنم ازاد باش

گر چه تو زودتر از من میـــــــــــروی ارزو دارم ولی عاشق شوی

ارزو دارم بفــــهـــــمی درد را تلخی برخورد های سرد را....


گلی میمیرد تا عشقی به وجود آید، پس از مدت ها عشق میآید تا نهالی سبز شود

در این صورت این گل با طراوت و زیبا برای همیشه پژمرده و پر پر می شود تا عشق

های ابدی و جاودانی باقی بمانند.


موفق باشی دوست گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد